Львів починає активну саморекламу

11:59, 16 жовтня 2008
Футбол 2012
29 0

Незабаром побачимо ролик

Львів має нову промоційну продукцію, яка рекламуватиме місто в Україні - буклети про історію та визначні місця «Львів відкритий для світу» видані 5 мовами, зокрема англійською, французькою, німецькою, польською та українською, повідомляють у прес-службі міськради.

Крім цього заплановано промоційну кампанію із залученням телебачення та кінотеатрів (в обласних центрах України), а також мережі Інтернет.

Двома мовами (українською та англійською) видано карти міста. Вийшла друком друга серія кишенькового видання карти від громадської організації «Підкова» - карта готелів та ресторанів Львова. Попередня карта стосувалася музеїв.

Заплановано інші серії видання: карта кав’ярень, храмів та інших привабливих туристичних об’єктів міста.

Крім цього, на 17 жовтня заплановано початок промоційної кампанії із залученням телебачення та кінотеатрів, а також мережі Інтернет. Створено промоційний ролик Львова.

Завдання цієї кампанії – запрошення до Львова туристів з усієї України, впізнаваність символіки міста, реклама промоційного сайту Львова www.lviv.ua.

Промоційний логотип Львова, який використовується, має символічні значення. Ратуша разом з іншими вежами – дзвіницею Вірменського собору (зеленого кольору), дзвіницею церкви Успіння Пресвятої Богородиці (червоного), вежею Латинської (польської) катедри (синього) та вежею-дзвіницею монастиря Бернардинів (фіолетового) символізують багату архітектурну спадщину міста, різноманітність культур, національностей, конфесій, які існували в місті від часу його заснування.

За словами начальник відділу промоції Львівської міської ради Ксенії КУРИЛИШИН, в процесі підготовки до Євро-2012 промоційні заходи скеровуються для розвитку Львова як туристичної столиці, культурного центру, міста для інвестицій, осередку науки та технологій, інноваційного центру тощо.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter